Sunday 8 April 2012

Kemanisan Bersama Dato' Siti Nurhaliza


Salam & selamat malam semua, rasanya sudah lama DL tidak membuat apa2 nukilan. Terasa rindu yang amat sangatlah pulak. Jadi, hari ini DL mahu berkongsi dengan pembaca2 diluar sana dengan majlis yang DL sendiri hadiri petang tadi.


Kita straight to the point je la ok, DL mahu berkongsi dengan anda semua sedikit gambar2 yang sempat DL ambil ketika penyanyi paling popular Malaysia, siapa lagi kalau bukan Dato’ Siti Nurhaliza yang dijemput khas pada majlis tersebut.

Lebih manis lagi, kemunculan beliau yang berbaju merah tersebut sangatlah cantik ditambah pula dengan kesudian beliau mengalunkan 4 buah lagu popular beliau iaitu Destinasi Cinta, Cindai, Biarlah Rahsia & lagu Inggeris beliau, Falling In Love.

Nie kali kedua DL berkesempatan bertemu 4 mata bersama Dato’ Siti & kali ini amat bertuah juga kerana dapat berborak & bergambar dengan kakak ipar merangkap PA Dato’ Siti sendiri yang sangatlah ramah. Terima kasih Kak Z....! hehheh

Apa2pon jom kita layan sedikit sebanyak gambar yang sempat diambil ketika beliau tengah membuat persembahan ( selebihnya dijadikan koleksi. Huhu )










6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...