Saturday 18 February 2012

AZLEE KHAIRI dalam Maskulin Bulan Mac

Setiap bulan DL pastinya akan berkongsi kepada pembaca semua mengenai tip & berita terbaru majalah lelaki popular di Malaysia, MASKULIN.

Bagi edisi Mac, ‘produk’nya sudah dikeluarkan..! DL jugak sempat sambar 1 naskah MASKULIN sebagai bahan bacaan lelaki yang terbaik. Pada edisi MASKULIN kali ini, telah menampilkan seorang pelakon yang telah mewarnai banyak drama & filem iaitu Azlee Khairi.


MASKULIN bulan ini jugak, salah satu perkara yang telah mengejutkan & mengembirakan DL sendiri adalah dengan pembaharuan yang telah ditampilkan oleh pihak MASKULIN sendiri apabila membuat satu pembaharuan kepada kulit majalah mereka tersebut. Kebiasaannya sebelum ini, pilihan cover yang ‘licin’ amat sinonim & digunapakai oleh MASKULIN, akan tetapi DL nampak kali ini, pihak mereka telah memilih jenis cover yang agak kasar & kelihatan agak kemas. (ini hanya pandangan peribadi DL sendiri). DL amat menyukai produk & hasil yang dikeluarkan oleh MASKULIN.

DOMINASI LELAKI : semoga pihak MASKULIN akan berjaya dan terus berjaya pada masa hadapan dapat menambat hati & citarasa pembaca di luar sana. Bagi mereka yang belum mendapatkan naskah MASKULIN, jangan lupa dapatkannya sekarang. SELAMAT MEMBACA..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...