Saturday 13 June 2015

"Saya Akan Terus Berusaha" - MIKE GALLYOUT

Kredit Foto (Arazzs Razzswill) , MUA (Qif Alvarez) 


Terpilih melayakkan diri dalam kalangan TOP16 merupakan satu impian bagi jejaka rupawan ini. Meskipun tidak bernasib baik untuk membawa pulang gelaran utama d Mister Malaysia, pemilik nama Johann Michael Gallyot bangga dengan penampilan dan pencapaiannya ketika di dalam Mister Malaysia 2016 yang berakhir baru-baru ini. Tidak pulang dengan tangan kosong, jejaka yang memiliki ketinggian 175cm ini membawa pulang title bagi kategori Mister Excellent (Mister Divine) pada malam final tersebut yang berlangsung pada 29 Mei 2015 yang lalu di Kota Dame, Kota Damansara dimana penggerak utama bagi pertandingan ini adalah HOT Search yang dikelolai oleh Sdr Digun Rahman. Baru-baru ini, kami di DL sempat mendapatkan jejaka yang mewakili Putrajaya yang juga merupakan juara bagi Mister Malaysia Popular menerusi undian di blog Dominasi Lelaki. MIKE mengungguli dengan kutipan undian 919, jauh meninggalkan 15 peserta lain.

DL : Bagaimana perasaan anda ketika terpilih antara TOP16 dalam kalangan ratusan yang hadir serta melepasi TOP32 baru-baru ini dalam Mister Malaysia 2016?
MIKE : “Pada awalnya, saya rasa sanggat bangga kerana melayakkan diri dalam TOP16, kerana kita semua tahu yang semua peserta sangat hebat, jadi semua peserta layak untuk menempatkan diri sebagai TOP16. Rasa gugup tu ada sebab saya dikelilingi oleh peserta-peserta yang bukan sahaja mempunyai wajah, fizikal yang bagus tetapi mereka juga memiliki pengetahuan dan latar belakang yang hebat. Jadi, ianya sangat mencabar apabila berentap dengan mereka. Alhamdulillah, banyak pengalaman yang saya timba melalui pertandingan ini, berkerjasama dengan ramai orang termasuk pihak pengurusan, jurugambar, jurusolek dan kenalan dalam pertandingan ini”.

DL : Perkembangan terkini?
MIKE : “Sekarang saya sedang berusaha untuk lebih menyerlah dalam industri, mencuba dan terus mencuba untuk menonjolkan diri. Dalam pada masa yang sama, saya juga masih menuntut di MMC dan akan terus berusaha untuk mendapatkan bentuk badan yang saya idamkan selama ini, in shaa Allah”.
Kredit Foto (Arazzs Razzswill) , MUA (Qif Alvarez)

DL  : Harapan sejurus selepas pertandingan? Berminat dengan bidang lain, atau terus mencuba dan membina nama dalam bidang peragaan?
MIKE : “Pertamanya, saya akan cuba berusaha dalam bidang ini (peragaan) yang saya sangat suka, tapi pada masa yang sama tetap akan mencuba sesuatu yang baru sebab saya suka mencuba. Mungkin lepas ini kalau diberi peluang untuk mencuba dunia lakonan, i will say YES! Saya akan cuba”, tersenyum.

Kami di DL akan sentiasa memberikan sokongan yang padu buat jejaka diluar dalam kerjaya dan bidang yang diceburi. Semoga kalian terus berjaya, kepada MIKE, semoga terus mendaki kejayaan. Jejaka berusia 20 tahun ini juga menjadikan Jeff Said, Lazar Angelov sebagai sumber inspirasinya.

Info MIKE GALLYOT
NAMA : JOHANN MICHAEL GALLYOT
NAMA KOMERSIAL : Mike
UMUR : 20 tahun
TINGGI : 175cm
CITA-CITA : Business Entrepreneur
SUMBER INSPIRASI : Terry Gallyot, Lazar Angelov, Jeff Seid, Tony Fernandez, Lim Goh Tong.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...