Thursday 17 April 2014

Debaran Pencarian Lelaki MASKULIN 2013/2014 Kian Terasa



Kini debaran kian terasa, siapakah yang bakal dinobatkan sebagai juara bagi Pencarian Lelaki Maskulin 2013/2014 pada tahun ini. Semuanya akan terjawab pada hari ahad ini apabila kemuncak tersebut akan diadakan di Kompleks Kraf, Jalan Conlay.

Seramai 14 jejaka berentap di pentas akhir nanti, sudah tentu jejaka yang mempunyai karisma yang tinggi, factor X yang mantap serta keyakinan yang terbaik akan dijulang menjadi ikon Maskulin pada tahun ini.

Sama-sama kita nantikan penentuan juara PLM 2013/2014 pada ahad ini, Alhamdulillah pihak DOMINASI LELAKI juga insyaAllah akan cuba meluangkan masa pada kemuncak majlis tersebut. Pihak DL akan update dari semasa ke semasa pertandingan ini di laman page blog, DOMINASI LELAKI. Jangan lupa teruskan mengundi. Kita akan nantikan siapakah yang bakal dijulang menjadi IKON LELAKI MASKULIN bagi edisi 2013/2014 yang juga bakal menerima hadiah sehingga RM80 RIBU…!



Sementara itu, edisi Mei bagi majalah ini juga bakal berada di pasaran yang menampilkan seorang jejaka yang sangat cintakan dunia fesyen, Wak Doyok. Jangan lupa dapatkan edisi terbaru tidak lama lagi di pasaran.

Dalam perkembangan lain juga, jangan lupa juga temui pasukan MASKULIN di Pesta Buku Antarabangsa 2014 ini yang akan diadakan di PWTC .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...