Wednesday 6 January 2016

[Minggu5] Kedudukan Terkini Mister Popular Dominasi Lelaki




Kedudukan terkini undian Mister Popular Dominasi Lelaki bahagian keempat, berdasarkan undian yang dilakukan oleh para pembaca DL, pengikut di laman IG serta pengikut Mister Planet Malaysia 2016.

1.       Azwan Aabas (Mister Pahang) : 164 Undi
2.      Nazirul Mubin (Mister Pulau Pinang) : 96 Undi
3.      Asyraf Dasley (Mister Kuala Lumpur) : 93 Undi
4.      Fauzi Mohamad (Mister Perlis) : 77 Undi
5.      Faiz Azharan (Mister Negeri Sembilan) : 76 Undi

Undian boleh dilakukan di laman rasmi, www.dominasilelaki.blogspot.com setiap hari. Gempurlah peserta pilihan anda untuk dinobatkan sebagai Mister Popular Dominasi Lelaki. Undian terkini akan dikemaskini setiap minggu pada hari Ahad.

Markah bagi pemenang Mister Popular bukan sahaja dikutip melalui undian di laman rasmi, kiraan undian LIKES pada gambar di IG, sesi Q&A dari Dominasi Lelaki dan beberapa task lain akan diambil kira.

Siapakah yang bakal menyerlah dan dianugerahkan dengan mahkota Mister Popular Dominasi Lelaki? Teruskan mengundi, nantikan pengumuman rasmi pada pentas Final Mister Planet Malaysia 2016 kelak.

1 comment:

  1. Tahniah pada top 5 yang mendapat undian tertinggi terutama sekali Nazirul Mubin. Beliau sebelum ranking no 3 dan sekarang ni dia dah naik satu anak tangga. Nazirul buat yang terbaik supaya mereka di luar sana akan undi Nazirul. Keep it up the good work Nazirul. I know you can do it.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...