Wednesday 4 July 2012

Siti Nurhaliza Buka Restoran Sendiri..??


Dato’ Siti Nurhaliza buka restoran..?? wahhh.... bestnya..! haaaa, anda jangan terpedaya dengan title entry DOMINASI LELAKI kali ini, gambar yang dilampirkan tersebut bukanlah menu bagi restoran yang diasaskan oleh penyanyi nombor 1 negara, Dato’ Siti Nurhaliza tapi ianya adalah satu hasil kerja yang dibuat oleh ( Tuan Tanah DOMINASI LELAKI ) untuk subjek Food & Beverage di pusat pengajian.


Sekadar untuk berkongsi, saya diberi tugasan untuk menyiapkan 2 kad menu ( A La Carte Menu & Table D’Hote Menu ) bagi sebuah restoran. Tema BEBAS. Tapi saya telah mencuba & bereksperimentasi hasil kerja ini dengan menggunakan penyanyi NO.1 Malaysia sebagai inspirasi & olahan yang menarik bagi kad menu saya kali ini.


Walaupun dibuat pada saat-saat akhir tapi saya sangat berpuas hati dengan hasilnya. Menu-menu yang dilampirkan juga semuanya bertemakan lagu-lagu yang dinyanyikan oleh presiden Simplysiti ini. Bagi pemilihan latar belakang, saya memilih tema CETUSAN WARNA & PANCAWARNA sebagai temanya. Jadi, inilah hasilnya yang telah dihantar kepada pensyarah bagi tugasan kad menu. Terima kasih kepada teman-teman serumah yang membantu.

DOMINASI LELAKI : agak-agaknya mesti seronok & menarik kan jika Dato’ Siti memiliki sebuah restoran sendiri..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...