Monday 11 April 2016

Wakil Perlis [FAUZI MOHAMAD]




Memiliki bentuk tubuh yang menawan bukanlah satu perkara yang mudah, ia memerlukan ketekunan, tahap disiplin yang tinggi untuk mencapainya. Jejaka mewakili negeri Perlis Indera Kayangan ini telah membuktikan bahawa dengan kesemua elemen tersebut, beliau kini berpuas hati kerana memiliki bentuk tubuh yang menjadi idaman kebanyakan jejaka diluar sana. Fauzi Mohamad, jejaka berusia 28 tahun (juga seorang jurulatih kecergasan) ini tampak bersedia untuk bersaing dengan teman-teman dalam persaingan merebut mahkota kejuaraan Mister Planet Malaysia 2016.

PERLIS INDERA KAYANGAN
“Antara tempat yang mencuri tumpuan di Perlis adalah Ladang Tebu Chuping. Sebagai sebuah pekan kecil di Perlis,  Chuping punyai keunikannya yang tersendiri. Manakan tidak, lokasi ini merupakan tempat dimana letaknya ladang tebu TERBESAR DI MALAYSIA. Tahukah anda bahawa keluasan ladang tebu ini adalah seluas 22,000 hektar. Tambahan lagi, ladang tebu ini juga mempunyai geografi yang menarik menjadikannya ia satu panorama indah yang mampu dinikmati sepanjang perjalanan sebelum tiba di Padang Besar”.

CIRI-CIRI UNTUK DINOBATKAN SEBAGAI MISTER PLANET MALAYSIA 2016
“Selain mudah belajar, beretika dan pencinta alam sekitar,  Mister Planet Malaysia juga harus peka dan perihatin terhadap perkembangan sosioekonomi, bencana alam, politik Malaysia dan informasi terkini industri seni tanah air”.

Kredit
Mister Planet Malaysia
Foto : Arazzsrazzswill
T-Shirt : Pinopanda
Selempang Rasmi : Wan Huzairil
Make Up & Hair Do by Kahoo
Lokasi : KL Bird Park
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...