Sunday 1 January 2012

MARIA SHARAPOVA Paling Dicari 2011..!!

Jom kita layan top 10 atlet di dunia paling di cari dalam laman sesawang BING..!! baru2 ini pihak BING telah mengeluarkan laporan tahunan mengenai pencarian yang tertinggi bagi atlet, berita sensasi, tempat, selebriti & sebagainya.

Izkan nk berkongsi TOP 10 ATLET DI DUNIA PALING DICARI DI BING..!! Rasenye tidak keterlaluan jika Izkan mengatakan ‘GIRL POWER! THE BOY GOT SERVED BY MARIA SHARAPOVA...!!’ kerana pendahulu bagi ranking atlet paling dicari telah menobatkan MARIA SHARAPOVA iaitu bintang tenis handalan dunia sebagai ATLET DUNIA PALING DICARI...!!!  Jelitawan dunia itu juga meninggalkan pesaing terdekatnya dengan 4% pada kedudukan ke-2 & meninggalkan BRETT FAVRE dengan 117%.

Dunia tenis wanita juga dikira mendominasi ranking tersebut apabila bintang tenis Amerika, SERENA WILLIAMS & pemain tenis no.1 dunia, CAROLINE WOZNIACKI juga tersenarai sebagai atlet paling dicari dalam BING. Ape2pon jom kita layan senarai penuh TOP 10 ATLET DUNIA PALING DICARI DALAM BING..!!
1.       MARIA SHARAPOVA

2.      TIGER WOODS

3.      SERENA WILLIAMS

4.      BRETT FAVRE

5.      CAROLINE WOZNIACKI

6.      KOBE BRYANT

7.      LEBRON JAMES

8.      LAMAR ODOM

9.      HOPE SOLO

10.   CARMELO ANTHONY

Dominasi Lelaki :: wahh..!!! sekali lagi nama MARIA SHARAPOVA mencuri perhatian dunia..!! bukan sahaja memiliki rupa paras yang cantik tp RATU GELANGGANG ini juga adalah atlet wanita paling kaya dunia..!! TAHNIAH MARIA SHARAPOVA...!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...