Tuesday 19 June 2012

TRESPASSING Buah Tangan Terbaru ADAM LAMBERT


Sudah sekian lama menyepi tanpa album baru, tahun 2012 membawa lembaran baru apabila penyanyi Adam Lambert mengeluarkan buah tangan terbaru yang diberi tajuk TRESPASSING. Pada asalnya album kedua dari penyanyi ini dikeluarkan pada bulan Mac lalu tetapi atas sebab tertentu terpaksa ditunda 2 bulan kemudian dikeluarkan pada 15 Mei 2012.

Studio album by Adam Lambert, TRESPASSING

Menariknya pada minggu pertama, debut TRESPASSING melonjak ke NO.1 di BILLABOARD 200, terjual hampir 80,000 pada minggu pertama & album ini juga berada tangga NO.1 di Kanada. Tambahan lagi, pada bulan Jun ini, penjualan TRESPASSING meningkat & menjadi hampir 120,000 di US.

Dalam TRESPASSING juga, Adam Lambert banyak berkerjasama dengan nama2 besar dalam dunia muzik seperti Pharrel Williams, Dr Luke, Josh Abraham, Bruno Mars & banyak lagi nama2 yang gah. Single pertama bagi TRESPASSING adalah “Better Than I Know Myself” yang telah dikeluarkan secara digital pada 20 Disember 2011, manakala “Never Close Our Eyes” menjadi single keduanya.

Deluxe Edition Artwork

Dengan memiliki 12 buah lagu baru & 3 extra ( bagi Deluxe Edition ), kesemuanya mempunyai sentuhan yang menarik & elemen yang menarik dalam setiap tersebut.
Antara lagu2 yang terkandung dalam TRESPASSING adalah :
§  TRESPASSING
§  CUCKOO
§  SHADY feat Nile Rodgers & Sam Sparro
§  NEVER CLOSE OUR EYES
§  KICKIN’ IN
§  NAKED LOVE
§  POP THAT LOCK
§  BETTER THAN I KNOW MYSELF
§  BROKEN ENGLISH
§  UNDERNEATH
§  CHOKEHOLD
§  OUTLAWS OF LOVE
Deluxe Edition :
§  RUNNIN’
§  TAKE BACK
§  NIRVANA

DOMINASI LELAKI : DL sudah mendengar kesemua lagu dalam TRESPASSING, memang menarik..! genre yang dibawakan oleh Adam Lambert dengan suaranya amat serasi, jadi jika anda antara peminatnya, dapatkan 1 salinan TRESPASSING sebagai koleksi..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...