Monday 3 June 2013

Tempahan 8 Biskut Menjelang Ramadan dan Syawal 2013

Bulan Jun menyambut tirai dengan syahdu meninggalkan Mei yang penuh bermakna, begitulah saban tahun, silih berganti. Begitu juga dengan artikel atau entry yang bakal diterjemah pada hari ini. Bulan Ramadan yang bakal menjelma ini membangkitkan jutaan rasa dan perasaan yang sangat gembira. Kenapa? Ramadan antara bulan yang dinanti oleh seluruh umat Islam di seluruh dunia untuk menjalani ibadah puasa wajib.

Bertepatan dengan bulan Ramadan yang bakal menjelang tidak lama lagi, tepat pada masanya, saya antara pelajar yang sedang menjalani latihan industry di M.A.C ( Mad About Cake ), dengan berbesar hati melampirkan layangan istimewa hadiah dan promosi bagi aneka biskut menjelang Ramadan dan Syawal tidak lama lagi. Ya, memang agak klise jika ianya terlalu awal, tapi mungkin ini antara langkah perniagaan seseorang tersebut.

Berbalik kepada tema dan isu yang diketengahkan pada kali ini, 8 aneka biskut yang bakal dihasilkan dan dipasarkan pada kali ini bakal memikat selera anda para pengikut setia M.A.C dan mungkin pengikut baru. Jom kita terjah 8 aneka biskut tersebut :

 Chocolate Chip Nazam Lebaran

 Almond Choc Tahajjud Cinta

  Cornflakes Custard Cinta Ini
 
 Oat & Raisin Sanggar Mustika

 Pinky Shorbread Jalinan Cinta

 Almond Sujee Sanggar Ba

 Watermelon Cookies Pancawarna
Luna Almond Sesuci Lebaran

Hiasilah pentas dan ruangan ruang tamu anda dengan pelbagai aneka biskut dari kami di M.A.C. Berminat dengan aneka biskut dari kami, boleh hantarkan butiran dan pertanyaan anda/order ke ;

Emel : izkanputra@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...