Sunday 23 February 2014

Azwar Kamaruzaman Tampil dengan 'NASI KANGKANG'



Setelah tampil hebat dengan karya hebat, BABI : Bercinta Di Balik Api, kini anak muda ini tampil dengan buah tangan terbaru, menggunakan tajuk yang agak ‘panasssss’ iaitu NASI KANGKANG..! pihak kami seakan terpanggil untuk mewawancara beliau dan mencari sedikit maklumat prihal karya terbaru beliau yang mungkin bakal menandingi BABI, sebuah karya ulung beliau sebelum ini.

Nasi Kangkang sebenarnya diilhamkan tatkala kawan saya gagal mendapat cinta daripada insan yang disayanginya. Jadi, pada masa yang sama, saya cuba untuk kembangkan cerita tersebut dengan olahan, sentuhan gaya tersendiri. Pemilihan 'Nasi Kangkang' dibuat, dilihat Malaysia tiada lagi cerita sedemikian dinovelkan, cuma kebanyakannya diceritakan melalui buku ilmiah yang berbentuk fakta sahaja. Jadi, saya mengambil peluang ini untuk menceritakan kesan dan akibat yang berlaku sekiranya kita terlalu menghambakan syaitan dan menggunakan ilmu hitam dalam perkahwinan, akan tetapi saya olahkan menjadi sebuah cerita” jelasnya kepada kami.



Untuk cerita dan fahaman yang lebih lanjut, jangan lupa dapatkan 'NASI KANGKANG' karya terbaru daripada penulis anak muda ini, Azwar Kamaruzaman dengan terbitan Lejen Press di kedai buku berdekatan serta ke laman rasmi Lejen Press. Kepada yang ingin mengenali anak muda ini dengan lebih rapat, jangan lupa boleh terus ke akaun rasmi milik beliau seperti  di Azwar Kamaruzaman (FB), @mohamad_azwar (Twitter), dan AZWARKAMARUZAMAN (Instagram).

2 comments:

  1. Azwar ni Kwn sekolah aku,.. rumah dia pon dekat ja ngan rumah aku,..
    beliau mmg berbakat besar,...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...