Saturday 16 November 2013

Jourdan Miller Juara America's Next Top Model 2.0



Jourdan Miller

Kini teka teki bagi mahkota kejuaraan bagi program pencarian model terkenal yang dikelolai ooleh supermodel terkenal, Tyra Banks iaitu America's Next Top Model sudah melabuhkan tirainya sebentar tadi. Gadis 19 tahun, Jourdan Miller diangkat sebagai juara dan mengetepikan saingan terdekatnya iaitu Marvin Cortes dengan nilai mata yang sangat rapat.

Marvin Cortes

Selain diangkat sebagai wajah baru AMERICA'S NEXT TOP MODEL bagi musim ke-20 ini, JOURDAN juga menerima pelbagai hadiah yang lumayan seperti kontrak model bersama agensi terkenal, NEXT Model Management, menghiasi majalah terkenal, Nylon serta menerima USD 100,000 kempen bersama GUESS.

Cory Hindorff

Perbezaan pada musim ke-20 ini adalah buat pertama kalinya dalam sejarah ANTM, kemasukan pelajar dan model lelaki sebagai pencabar bagi merebut gelaran America's Next Top Model. Top3 pada semifinal tersebut adalah CORY JOURDAN MARVIN, akan tetapi nasib tidak menyebelahi CORY lantas beliau tersingkir pada saingan separuh akhir dan menjadikan pertembungan LELAKI & WANITA pada saingan akhir program tersebut.

2 comments:

  1. dh lama x tgok ni..x sempat..thniah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, last musim berapa Nadzim Bakri tengok? saya so far belom pernah terlepas lagi untuk menonton America's Next Top Model dari musim ke-6 hingga ke-20

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...