Saturday 1 March 2014

'Nasi Kangkang' Tandingi 'BABI'?




BABI : Bercinta Di Balik Api mencetuskan fenomena sejak kebelakangan ini, kini penulis dan pencetus karya tersebut, Azwar Kamaruzaman tampil dengan sebuah karya yang mempunyai tajuk yang panas iaitu 'NASI KANGKANG'. Adakah karya terbaru ini bakal menandingi kehebatan BABI suatu ketika dahulu?

Menerusi karya terbaru ini, Azwar mensasarkan kepada pembaca agar mendapat pengajaran dan dapat menyebarkan kepada orang lain pengajaran tersebut. “Saya berharap agar setelah mereka habis membaca karya ini, mereka akan mendoakan kebaikan untuk saya dan kita bersama. Itu target saya”, katanya. Tambahannya lagi, “Masih terlalu awal untuk mengolah dan meletakkan tanda aras bagi NASI KANGKANG ini, akan tetapi saya tidak kisah jika ianya dapat tandingi BABI kerana banyak lagi ilmu yang perlu saya tuntut dan belajar, pada masa yang sama untuk memperbaik kelemahan pada karya-karya saya”. Azwar sasarkan beliau akan menghasilkan karya yang lebih baik untuk pada masa hadapan.


Dalam perkembangan lain, beliau kini dalam proses untuk menyiapkan sambungan daripada BABI iaitu BABI 2 yang masih belum mempunyai tajuk yang tetap. “Mungkin saya akan berehat sebentar untuk tenangkan minda selepas siap sambungan ini, dan akan muncul dengan karya terbaru pula selepas ini, mungkin kisah dan pengalaman di asrama pula!”, sambungnya dengan tersenyum.

Karya 'NASI KANGKANG' ini sudah berada di pasaran , pusat buku-buku serta juga boleh didapati di atas talian Lejen Press. Selamat membaca..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...