Saturday 29 March 2014

Mister Global 2014 Milik Mister Myanmar




Mister Global 2014 sudah melabuhkan tirainya beberapa hari yang lepas yang menyaksikan wakil Myanmar, Mister Myanmar diangkat menjadi Mister Global 2014 yang diadakan di Thailand. Pertandingan yang pertama kali ini diadakan turut menyaksikan pertembungan beberapa buah negara yang menghantar peserta yang sangat berpotensi untuk memberikan saingan sengit, antaranya Malaysia, Thailand, Filipina, Singapura, Vietnam, Myanmar, Kanada, Perancis, Korea dan banyak lagi.


Para peserta telah tiba awal di Thailang bagi memenuhi aktiviti yang disediakan oleh pihak pengurusan Mister Global sepanjang perjalanan pertandingan ini. Dalam perkembangan lain, wakil Malaysia, Muhammad Syazwi Nazri tidak bernasib baik kerana tidak tersenarai dalam kalangan teratas, akan tetapi prestasi yang diberikan oleh beliau sepanjang pertandingan serta tempoh persediaan memang patut diberikan pujian yang tinggi. Kita sedia maklum bahawa beliau menggantikan tempat Zen Zyker disaat akhir, akan tetapi beliau sambut cabaran yang diberikan ini sebagai peluang yang terbaik dan akan berusaha sebaik mungkin.



Walaupun tidak mendapat tempat tertinggi, beliau antara peserta yang menyerlah dan mempunyai personaliti menarik serta aura yang patut dipuji. Ayuh kita lihat coretan penuh dan keputusan penuh Mister Global 2014 yang diadakan pada 27 Mac 2014 yang lalu ;

Mister Global 2014 : Mister Myanmar
1st Runner Up : Mister Canada
2nd Runner Up : Mister Korea
3rd Runner Up : Mister Vietnam
4th Runner Up : Mister Philippines
 
Mister Vietnam turut memenangi bagi Mister Photogenic
TOP5 Best Talent :
Mister Kyrgistan
Mister Korea
Mister Cape Verde Island
Mister Myanmar
Mister Vietnam


Mister Congeniality : Mister Costa Rica





Terima kasih kepada wakil Malaysia, Muhammad Syazwi Nazri atas kerjasama dan performance terbaik yang diberikan sepanjang Mister Global 2014, semoga terus berjaya pada masa akan datang. Kredit kepada semua page yang berkongsi gambar dan maklumat sepanjang Mister Global 2014.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...