Sunday 17 August 2014

Paris Hilton Tampil Single Kedua & MV Terbaru "Come Alive"


kredit : wallpampers.com

Sudah lama penyanyi dan selebriti terkenal dunia, Paris Hilton sudah tidak tampil dengan sentuhan dan album terbaru, kali terakhir rasanya sekitar 2006 menerusi album PARIS yang menggunakan namanya sebagai tajuk album. Menerusi album tersebut juga yang menampilkan 11 buah lagu turut menyaksikan beberapa buah lagu seperti STARS ARE BLIND, TURN IT UP, NOTHING IN THIS WORLD mengungguli dan terkenal di seluruh dunia.

Kini, selebriti berkulit cerah tersebut tampil dengan karya terbaru berjudul ‘COME ALIVE’, single keduanya dipasaran. Selain tampil dengan lagu, MV bagi lagu ini juga dilancarkan beberapa bulan lepas yang menyaksikan olahan ‘fairy-tale’ pada hampir keseluruhan tema lagu tersebut yang sangat cantik. Paris juga dilihat antara selebriti yang sering tampil dengan gaya penuh anggun pada MV yang dihasilkan termasuklah MV sebelum ini.

MV yang berdurasi sekitar lebih 4minit ini menyaksikan fantasi empunyai diri dengan penuh ilham yang sangat menarik. Pada perkembangan lain, khabarnya album terbaru beliau kemungkinan akan dipasarkan sekitar penghujung tahun ini.

Sebelum ‘COMES ALIVE’, Paris Hilton tampil dengan single pertama berjudul ‘GOOD TIME’ sekitar tahun lepas.

Olahan : news, rollingstone, mtv.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...