Wednesday 27 August 2014

Rumah Terbuka EIZAAZ FAREZ Meriah!



Syawal sudah melabuhkah tirainya, sudah tentu hari-hari terakhir Syawal ramai dalam kalangan kita merangka untuk membuat rumah terbuka Syawal bukan? Alhamdulillah, kami di DL menerima jemputan rumah terbuka dari Juara Mister Planet Malaysia 2014, Eizaaz Farez Zakaria di kediaman beliau, di Shah Alam pada 24 Ogos yang lalu.

Kelibat saudara mara serta sahabat handai Eizaaz memenuhi ruang kediaman beliau di sini termasuklah beberapa nama yang cukup dikenali dalam industri seperti Abg Oda Yunus, Zulyasrani, pereka fesyen Waridi dan ramai lagi. Kami semua disajikan dengan hidangan yang sangat enak oleh pihak tuan rumah seperti hidangan nasi, pelbagi lauk pauk hinggalah ke pencuci mulut yang menambat selera tetamu yang hadir sekitar jam 4 petang majlis bermula.

Ayuh kita lihat beberapa moment dan gambar yang sempat kami ‘tembak’ pada hari berkenaan. Gambar kredit dari DL sendiri dan teman, abg AdibSC.
















Terima kasih diucapkan sekali lagi buat Eizaaz atas jemputan tersebut, semoga dilimpahkan rezeki untuk anda sekeluarga. Buat pengetahuan semua, Eizaaz kini sedang giat menjalani latihan bagi persiapan beliau ke Mister Planet 2014 yang bakal diadakan di Manila, Oktober 2014 ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...