Monday 6 August 2012

GEMERSIK AIDILFITRI 'Taruhan' Pertama Dominasi Lelaki


Pada masa kini, trend bertukar kad raya sudah semakin ‘suram’ lebih-lebih lagi teknologi canggih pada masa kini yang membolehkan mereka ucap ‘SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN’ dibuat melalui laman sosial seperti Facebook, Twitter & laman sosial yang lain. Akan tetapi, mahukah anda adat bertukar kad raya ini dilupakan..? apa kita kita julang kembali nostalgia kad raya menjadi trend yang sukar untuk dilupakan..!

contoh kad raya yang diterima oleh DL dari Dato' Siti

Kad raya ohh kad raya..! sudah dapat kad raya..? banyak tak..? mahu kongsi dengan kami..? mahukan kad raya dari Dominasi Lelaki..? jom sertai kami...!!

Caranya mudah sahaja, hanya LIKE page kami iaitu DOMINASI LELAKI di laman Facebook anda, dan nantikan status GEMERSIK AIDILFITRI BERSAMA DOMINASI LELAKI dari pihak kami di page DOMINASI LELAKI tidak lama lagi.

Anda hanya perlu :
·        LIKE page DOMINASI LELAKI
·        Nantikan status GEMERSIK AIDILFITRI BERSAMA DOMINASI LELAKI dari pihak DOMINASI LELAKI
·        LIKE status tersebut & KOMEN dengan menggunakan ayat ini ( SAYA PEMBACA SETIA DOMINASI LELAKI )

Mudah bukan...?? jom sertai kami di page DOMINASI LELAKI.

DOMINASI LELAKI : ini adalah percubaan sulung dari pihak DL sendiri, walaupun masih hijau dalam dunia penulisan & blog, DL akan cuba memperbaik kelemahan gaya penulisan kami. Sokongan & kritikan yang membina amatlah diperlukan oleh DL sendiri. SELAMAT BERPUASA & SALAM GEMERSIK AIDILFITRI dari DOMINASI LELAKI.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...