Tuesday 28 August 2012

Kad Raya Daripada Individu yang HEBAT...! Terima Kasih..!


Dari Ramadan sehinggalah Syawal menjelang tiba, ‘pesona’ KAD RAYA antara yang ditunggu2 oleh kita semua kan..? masa inilah, tidak keterlaluan DL cakap semua orang akan sayangkan abg2 posmen semua kan..? hahahaha. Pelbagai status mengenai kad raya sudah di-update..! pelbagai reka bentuk kad raya telah terhasil..! kini, sesi pengumpulan kad raya untuk dikumpul tahun demi tahun..!

kad raya milik Amar Baharin ini sangat cantik & menarik dengan menggunakan tema kuning.

Saban tahun, kad raya menjadi ‘agenda’ terbaik kepada kita, begitu juga buat DL sendiri, seperti tahun2 sebelum ini, kebanyakan kad raya datang dari rakan sekolah, tahun lepas alhamdulillah, rezeki dapat memiliki kad raya dari penyanyi paling polular Malaysia, Dato’ Siti Nurhaliza melalui program Meet & Greet Simplysiti & juga 2 tahun sebelum ini juga DL sendiri dapat memiliki kad raya istimewa dari Radio CTFM : Inspirasi Muzik Siti Nurhaliza dan kad raya dari para blogger.


Alhamdulillah, pada tahun ini, rezeki memiliki kad raya masih berterusan. Cuma agak menarik kali ini, 3 kad raya esklusif telah menjadi milik DL sendiri iaitu kad raya Simplysiti ( melalui program yang sama tahun ini ), poskad raya dari Radio CTFM : Inspirasi Muzik Siti Nurhaliza & seorang pelakon yang HOT, Amar Baharin.



DOMINASI LELAKI : Terima kasih atas kad raya tersebut..! tahun depan dapat lagi tak..?? hihi..ape2pon semoga kalian terus berjaya..! SALAM LEBARAN kepada semua, MAAF ZAHIR & BATIN jika ada silap & salah melalui karya tulisan DL.

2 comments:

  1. cntik2...tahun depan gua bg kat lu kad raya..haha


    gua dh cmpk lu dlm bloglist lepas nie senang lah wa nk terjah

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..! semoga juga saudara terus berjaya..! SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN, InsyaAllah tahun depan, kamu juga akan dapat kad raya dari pihak DOMINASI LELAKI..!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...