Thursday, 21 November 2013

MADE to MEASURE Penuh Ciri Maskulin




Jenama terkenal dunia, GUCCI telah ‘melahirkan’ satu lagi ‘cahaya keemasan’ mereka pada musim luruh 2013 ini iaitu MADE TO MEASURE yang memberi simbolik kepada maksud ‘wordly and refined’. Harumanini bersifat lebih maskulin dengan cetusan ilham pasangan bersama haruman feminine GUCCI Premiere 2012.


Jika diperhatikan kepada iklan dan sentuhan reka bentuk dan warna gelas pada haruman tersebut segalanya berkaitan. Olahan sentuhan unggul keemasan dan kelabu mutiara pada botol tersebut tampak sangat mewah dan sangat berkualiti setanding dengan nama GUCCI yang sangat dikenali seluruh dunia. Pada rekaan botol tersebut juga tertera tandatangan pengasas, iaitu GUCCIO GUCCI.


TOP NOTES : CALABRIAN BERGAMOT – TUNISIAN ORANGE BLOSSOM – LAVENDER – ANISE

MIDDLE NOTES : NUTMEG – WATER LILY – PLUM – CINNAMON – JUNIPER BERRIES

BASE NOTES : LABDANUM – PATCHOULI – LEATHER – AMBER

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...