Thursday 12 December 2013

Laluan Sukar Karl Shafek?




Borang undian bagi kategori pilihan di akhbar sudah mula dikeluarkan bagi Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013. Anugerah atas undian peminat ini dijadualkan berlangsung pada 6 April 2014 ini yang mempertaruhkan 15 kategori utama dan menariknya kali ini ABPBH 2013 turut memperkenal 7 kategori terbaru yang boleh diundi di ABPBH 2013 melalui online.


Antara kategori yang menarik bagi DL sendiri adalah Anugerah Lelaki Stylo, Artis Berpengaruh di Laman Sosial, Chef Selebriti Paling Popular yang mungkin mempunyai kelompok peminat yang ramai dan kiranya undian yang tidak kurang hebatnya.

Berbicara prihal Artis Lelaki Stylo, dilihat saingan yang sengit dan hebat dari selebriti-selebriti ternama dan mempunyai linkungan peminat yang kukuh. Ramai mungkin berpendapat jika atas undian kemungkinan Shaheizy Sam bakal membawa pulang bagi kategori ini. Berlainan pula jika pengundi dari kelompok peminat stylo, kemungkin saingan hebat antara Awal Ashaari dan Nazim Othaman atas tiket jejaka tampan ini sering kelihatan stunning dengan pemilihan gaya yang smart. Akan tetapi jangan pandang rendah kepada kemampuan jejaka yang lain. Bagi DL sendiri, pelakon berbakat Karl Shafek juga menyerlah dengan imej beliau terkini. Begitu juga dengan calon lain yang boleh membuat kejutan luar biasa.



Menang atau tidak, adat bertanding. Semuanya atas undian peminat masing2 yang mahukan pilihan mereka menang..! semoga berjaya kepada 10 yang bertanding. Undian boleh dibuat di untuk memulakan undian anda. Selamat mengundi..!

Calon Artis Lelaki Stylo :
1.       Adi Putra
2.      Anuar Zain
3.      Amy Search
4.      Awal Ashaari
5.      Bront Palarae
6.      Faizal Tahir
7.      Karl Shafek
8.      Nazim Othman
9.      Redza Minhat
10.   Shaheizy Sam

kredit : terima kasih kepada web untuk gambar tersebut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...