Saturday 7 January 2012

PESONA Dato' Siti Terserlah dalam GLAM 2012...!!

Bagi mereka yang belom melihat sisi kecantikan & kelainan photoshoot dari DATO’ SITI NURHALIZA, jom kita saksikan DATO’ SITI sebagai penghias muka depan GLAM EDISI JANUARI 2012 dengan berkonsepkan muzik MADONNA...!!

Jom kita saksikan...!!! yang manakah pilihan anda nanti?? Sebab kesemua gambar ini akan menjadi cover GLAM Januari 2012....!! maknenye bagi isu Januari, majalah GLAM akan memiliki 4 cover iaitu kesemua wajah DATO’ SITI yang berlainan..!!





Nie adalah petikan kata2 daripada editor GLAM sendiri, iaitu SUZIE ADNAN mengenai cover tersebut..

“ Untuk cover GLAM, Dato’ Siti dipakaikan rambut palsu sepenuhnya malah masih memakai serkup di bahagian belakang kepala.”
Efek grafik & pencahayaan membuatkannya nampak seakan tidak meliputi langsung rambut. Siti juga tidak memerangkan rambutnya untuk penggambaran ini. “ kata SUZIE ADNAN, Editor GLAM.

DL : yang pasti, sambutan bagi pembuka tirai GLAM 2012 nie memang diluar jangkaan kerana tak sampai 3 hari dikeluarkan & sampai di Temerloh, GLAM sudah kehabisan stok bagi kesemua edisi cover tersebut & kehabisan stok disemua kedai seluruh Temerloh.. tempat lain DL tak pasti lagi, tp kebanyakan member pun bagi jawapan yang sama. Bagi yang belum dapatlan GLAM, try la carik ye. DL pon dh miss nie, nanti nk try cari area tempat lain pulak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...