Thursday 5 January 2012

Promosi TERHEBAT dari SimpleFLY Photography

Dunia glamour & foto pada masa kini sudah menjadi kebiasaan & trend kepada ramai orang terutamanya kepada kelompok2 anak muda masa kini. Jadi hari ini pihak DL mahu mempromosikan & mengetengahkan salah satu pihak & individu yang menjadikan dunia fotografi sebagai salah satu medium terbaik bagi mengisi masa lapang mereka sekaligus boleh dijadikan satu platform untuk mengembangkan bakat & kreativiti mereka. Pihak yang dimaksudkan tersebut adalah SimpleFLY Photography.


Pihak SimpleFLY Photography  telah membuka tempahan2 kepada sesiapa yang berminat dengan hasil kerja & kreativiti yang dicetuskan oleh mereka melalui lensa kamera. Jangan lepaskan peluang ini, mungkin anda boleh merakamkan momen2 terindah dalam hidup anda..!! jom kita layan sedikit preview hasil kreativiti yang dicetuskan oleh SimpleFLY Photography..

 KLIK DI Facebook SimpleFly Photography untuk melihat keseluruhan gambar & maklumat sepenuhnya.

Contoh design untuk banner, iklan dll



Outdoor photoshoot




Outdoor photoshoot




vacation



Commercial photography. Product > Shawl

Kepada yang berminat, disini DL akan lampirkan maklumat2 seperti pakej harga & maklumat2 penting..



DL : Momen2 yang terindah wajarlah dirakamkan supaya menjadi satu kenangan yang sukar untuk dilupakan. Jangan lepaskan peluang ini..!! tahniah DL ucapkan kepada SimpleFLY Photography, semoga SimpleFLY Photography memperoleh kejayaan dengan cemerlang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...