Friday 20 June 2014

“MY ATTITUDE IS MY GOODNESS”-Mister Perlis

KREDIT FOTO : SHAHGREEN PHOTOGRAPHY

Jika dilihat, beliau seorang yang sangat cool, manis dan mempunyai senyuman yang bisa menawan hati para gadis diluar. Bukan itu sahaja, pandangan kami sendiri juga, beliau tidak kekok beraksi di depan kamera dan sering tampil bergaya dan berjaya di depan lensa. Beliau yang dimaksudkan adalah pesona wakil dari Perlis, Mohd Nazmi Bin Che Nordin yang mesra disapa Nazmi.

Jejaka yang kini seorang pelajar Master dalam jurusan Perubatan Nuklear di UPM, Serdang ini sedang memperkemaskan diri dengan lebih mantap menjelang final yang akan diadakan di Auditorium Muzium Negara pada 22 Jun 2014 ini. Ketika ditanya, Of course i have to be mentally and physically prepared. Seperti finalis yang lain, persediaan menjelang grand finale nanti lebih tertumpu kepada pengetahuan tentang alam sekitar, disamping mempergiat aktiviti di gimnasium untuk mendapatkan susuk tubuh yang lebih menarik”, mula bicaranya. Tidak terlalu selesa dengan kelebihan tersebut, beliau juga turut mendapatkan tunjuk ajar serta tip yang berguna dan penting dari orang yang lebih berpengalaman dalam bidang tersebut.

MY ATTITUDE IS MY GOODNESS, ketika disoal prihal kelebihan yang dimiliki olehnya untuk melayakkannya dinobatkan sebagai Mister Planet Malaysia untuk edisi kali ini.I always enlarge my vision, ‘VISION disini membawa maksud ‘PENGLIHATAN’ dan ‘VISI’. Dalam erti kata lain, whatever it takes, saya akan sentiasa mengintai dan merebut peluang yang ada untuk mencapai cita-cita saya”, ujar jejaka berumur 25 tahun ini.



DEFINISI MISTER PLANET BAGI MISTER PERLIS : Mister Planet refers to an urban or modern man who envoys the globe, which is our planet (Earth). As an ambassador, Mister Planet is responsible to encourage the public to nurture our nature for the sake of future generations. First thing first, he must be knowledgeable enough especially about our environment’s current issues, besides practicing a healthy lifestyle to live longer. And to me personally, in order to become MISTER PLANET MALAYSIA, it is a bonus for those who have a jaw-dropping physical look.

FINAL QUESTION :
Jika anda diberi peluang untuk memberikan ucapan , apakah yang anda akan highlightkan prihal kepentingan menjaga alam sekitar dan hutan?

“Dalam usaha memelihara dan memulihara alam sekitar, kita tidak seharusnya berpeluk tubuh dan saling lepas tangan kerana masing-masing kita tinggal di bumi yang sama. So, PLEASE SAVE OUR NATURE FOR THE FUTURE”.
 
KREDIT FOTO (2-4) : ADIB SC PHOTOGRAPHY
DOMINASI LELAKI : Kami di DL akan sentiasa menyokong dan memberikan sokongan padu kepada peserta yang bertanding, semoga mendapat kecemerlangan di pentas akhir kelak. Adakah Mister Perlis  menjadi pilihan anda untuk Mister Pilihan Dominasi Lelaki? Jangan lupa undi beliau dengan menekan butang LIKE pada gambar Mister Perlis di page rasmi kami di DOMINASI LELAKI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...